Hoe Stocketik werkt
StockEtik: Een vereenvoudigde en veilige winkelervaring
Intuïtief winkelproces Met StockEtik is winkelen kinderspel. In slechts een paar eenvoudige stappen: selecteer uw product, voeg het toe aan uw winkelwagen en rond uw bestelling af met een uiterst veilige online betaling. Voor specifieke behoeften is een offerteaanvraag ook mogelijk.
Persoonlijke ondersteuning Elke bestelling bij StockEtik SAS profiteert van een uitgebreid en gepersonaliseerd beheer door een toegewijde accountmanager, die een optimale opvolging van uw aanvraag garandeert.
Flexibele betaalmogelijkheden
- Veilige online betaling: Veilige transacties via onze vertrouwde partner, Société Générale.
- Bankoverschrijving: Een klassieke optie voor meer flexibiliteit.
- Administratief mandaat: Aangepast aan de behoeften van instellingen en overheden.
Transparante en snelle levering
Met StockEtik komen de kosten nooit als een verrassing. De standaard verzendkosten zijn inbegrepen in de productprijs. Uw aanwezigheid op de afleverlocatie is vereist tijdens kantooruren (9.00 - 18.00 uur) voor een vlotte levering. De meeste bestellingen worden binnen een week geleverd, dankzij de gegarandeerde productbeschikbaarheid in onze magazijnen in Frankrijk en Europa.
Voor spoedleveringen
Neem contact met ons op via contact@stocketik.com voor een versnelde orderverwerking.
Deskundige en responsieve klantenservice
Ons team, experts in promotionele artikelen en gevestigd in Frankrijk, streeft ernaar service van de hoogste kwaliteit te bieden. Onze diepgaande kennis van het vakgebied en onze 100% inzet garanderen een ongeëvenaarde gebruikerservaring. Voor dringende vragen is onze klantenservice bereikbaar via ons contactformulier of telefonisch (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur).